Kampania produktowa

Zalety kampanii produktowej

Łatwe zarządzanie kampanią

Wystarczy tylko skonfigurować konto Merchant aby kampania produktowa zaczęła działać, nie musimy już opracowywać słów kluczowych.

Większy zasięg

Użytkownik wpisujący dane słowo kluczowe w wyszukiwarkę może zobaczyć kilka Twoich produktów. Jeżeli jest niska konkurencja, istnieje również szansa aby wyświetliła mu się reklama tekstowa.

 Wysokość budżetu kampanii

Budżet kampanii jest dowolny, operator kampanii ustawia limity dzienne zgodnie z ustaleniami z klientem.

Konkretni klienci

Umieszczając informacje o produktach bezpośrednio w reklamach jest szansa że trafiasz bezpośrednio do klientów zainteresowanych Twoją ofertą. Zwiększa to możliwość na sfinalizowanie przez klienta zakupu na Twojej stronie.

Kontakt

Kampania Produktowa

Zakupy Google, czyli kampania produktowa w programie AdWords, to najbardziej trafna i skuteczna reklama oferty sklepu internetowego. Produkty wygenerowane w pliku XML dzięki Merchant Center pozwalają wyświetlać reklamy bezpośrednio w wyszukiwarce Google w atrakcyjnej formie, która wyróżnia się na tle pozostałych wyników wyszukiwania. Produkty przedstawiane w wyszukiwarce posiadają zdjęcie, cenę, nazwę oraz krótki tekst reklamowy. Klient, który kliknie w dany produkt zostaje przekierowany do sklepu internetowego.
W wyszukiwarce jest możliwość wyświetlania różnych form reklamy w tym samym czasie. Jeśli klient życzy sobie ustawienia kampanii produktowej oraz linków sponsorowanych, wtedy jest wysokie prawdopodobieństwo, że w wyszukiwarce pokaże się reklama linków sponsorowanych oraz kampanii produktowej.

Zalety

  • Zwiększony ruch w sklepie internetowym: w reklamach produktowych wiele sklepów internetowych uzyskuje większy współczynnik klikalności, reklama jest wyświetlana w tym samym miejscu co linki sponsorowane, lecz zdjęcia produktów oraz cena bardziej zachęca klientów do dokonania zakupów.
  • Wartościowi klienci: dzięki takiej kampanii możesz lepiej dopasować reklamy do potencjalnych klientów. Reklama produktu wyświetla się, gdy potencjalny klient wpisuje słowo kluczowe opisujące konkretny produkt i w takim przypadku ten produkt jest automatycznie wybierany przez algorytmy Google, dzięki czemu klient ma wszystko jak na tacy. Taki sposób reklamy na pewno bardziej zachęci klienta do dokonania zakupu. Jeżeli wyświetlony produkt nie jest na kieszeń klienta, to od razu o tym wie, ponieważ cena jest widoczna pod nazwą produktu.
  • Banalna konfiguracja kampanii: wszystkie atrybuty produktu konfigurujesz za pomocą Merchant Center a reszta wykonywana jest automatycznie. W przypadku, gdy chcemy aby dany produkt został wyświetlony na dane słowo kluczowe, a takie słowo kluczowe nie znajduje się w nazwie produktu. Wtedy wystarczy ustawić atrybut title w Merchant Center i produkt wyświetli się z taką nazwą jaką mu ustawimy.
  • Zwiększony zasięg: gdy posiadamy więcej niż jeden produkt o podobnej nazwie np: sukienka długa czerwona, sukienka długa czarna, a klient wpiszę w wyszukiwarce słowo kluczowe sukienka długa, wyświetlą się jemu oba nasze produkty. Widoczność Twoich produktów jest zwiększona i zajmuje większy obszar na matrycy klienta.
  • Obserwuj skuteczność kampanii: kampania produktowa daje możliwość sprawdzenia jak bardzo popularna jest dana marka w Twoim sklepie internetowym.

Prezentacja Kampanii Produktowej

Realizacja kampanii produktowej

  • Przed rozpoczęciem kampanii produktowej, oczekujemy od klienta pliku XML z produktami w sklepie internetowym, które chce promować. Ten plik posiada wszystkie potrzebne atrybuty aby Google było w stanie przedstawić dany produkt w swoich reklamach. Jeśli nie potrafisz wygenerować takiego pliku, skontaktuj się z nam, a my pomożemy Ci go stworzyć zgodnie z wymogami Google.
  • Aby rozpocząć kampanię produktową sklep internetowy musi mieć wgrany certyfikat SSL, jest to wymóg konieczny. Google pilnuje aby sklepy internetowe promowane w AdWords posiadały odpowiednie zabezpieczenia, aby uchronić przed wyciekiem danych personalnych klienta

Niedozwolona treść

W kampanii produktowej Google zastrzega sobie prawo odrzucenia danej kampanii, gdy ta promuje nielegalne i szkodliwe treści:

  • Podrobione produkty: w Google AdWords zabronione jest sprzedawanie podrobionych produktów. Często zdarza się, że klient chce sprzedawać produkty z chin, które nie mają żadnych certyfikatów i atestów, gdy Google zorientuje się, że taki produkt jest promowany, Twoje konto Merchant Center zostanie zablokowane
  • Produkty lub usługi niebezpieczne: nie ma możliwości aby produkty szkodliwe i niebezpieczne były promowane w AdWords, dlatego produkty jak: narkotyki, substancje psychoaktywne, akcesoria ułatwiające zażywanie narkotyków, broń, amunicja, materiały wybuchowe, produkty tytoniowe od razu są blokowane na koncie Merchant Center.
  • Zakazane treści: promowanie suplementów, również jest zabronione. Taki produkt to czyste oszustwo, zazwyczaj na takim produkcie opisane jest, że produkt wpływa pozytywnie na zdrowie, lecz to nie jest prawda. Zakazane są również treści erotyczne jak i hazard.

Wybierz swój pakiet

Niżej zostały podane proponowane stawki kampanii AdWords, w przypadku mniejszych bądź większych budżetów prosimy o kontakt.

Pakiet podstawowy

PLN 1000za miesiąc

  • 800 zł na budżet kampanii
  • 200 zł za prowadzenie kampanii
  • Kupon AdWords gratis – 600 zł
  • Stałe wsparcie

Pakiet zaawansowany

PLN 3000za miesiąc

  • 2400 zł na budżet kampanii
  • 600 zł za prowadzenie kampanii
  • Kupon AdWords gratis – 600 zł
  • Stałe wsparcie

×

×

×