Linki Sponsorowane

Zalety Linków Sponsorowanych

Zyskaj szybko wysoką pozycję

Nie czekaj na długotrwały proces pozycjonowania, który może potrwać nawet do pół roku. Dzięki linkom sponsorowanym zyskasz wysoką pozycję w zaledwie kilka dni po nawiązaniu współpracy.

Sprawdź konwersję swojego sklepu internetowego

Zanim zaczniesz pozycjonować stronę, sprawdź czy Twój potencjalny klient chce robić zakupy w Twoim sklepie.

Płatność za kliknięcia

Stwórz kampanię linków sponsorowanych i wyświetlaj swoją reklamę na samej górze wyników wyszukiwarki. Wyświetlanie jest zupełnie darmowe, płacisz tylko za kliknięcie w reklamę.

Trafiaj do klientów zainteresowanych Twoim produktem

Twoja reklama linków sponsorowanych pojawi się wyłącznie tym osobom, które w oknie wyszukiwarki wpiszą odpowiednie zapytanie.

Kontakt

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane to jeden z wielu kanałów promocji w usłudze Google AdWords, pomaga wypromować strony bądź sklep internetowy i wyświetla reklamy przeważnie nad wynikami organicznymi. Jest to potężne narzędzie, które posiada bogatą ilość opcji. Ty wybierasz gdzie, dla kogo i w jaki sposób zostanie przedstawiona reklama.

Masz możliwość kierowania reklamy osobom w różnych przedziałach wiekowych, różnych płci, znajdującym się w różnych lokalizacjach oraz dla osób korzystających z różnych urządzeń (tablet, telefon, komputer). W dobrze skonfigurowanej kampanii linków sponsorowanych unikasz przypadkowości, ponieważ reklama wyświetla się tylko dla osób zainteresowanych Twoją ofertą.

Najbardziej zachęcającą cechą do rozpoczęcia pracy z systemem AdWords jest to, że opłaty są naliczane tylko i wyłącznie za kliknięcie w reklamę. Dzięki temu pozyskujesz osoby zainteresowane Twoją ofertą a Twój budżet nie jest bezsensownie wydawany na samo wyświetlenie.

Różnica między wynikami naturalnymi a linkami sponsorowanymi

Wielu osobom wydaje się, że za linki sponsorowane się płaci a wyniki naturalne są za darmo. Oczywiście jest to nieprawda. Aby Twoja strona wyświetlała się na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google, najczęściej należy zapłacić firmie SEO za pozycjonowanie, a o efekt wysokiej pozycji trzeba dbać cały czas.

Często agencje zajmujące się pozycjonowaniem stosują też niedozwolone programy spamerskie, co daje wyższą pozycję tylko do czasu aż Google nie nałoży filtra takiej witrynie.

Jak się przygotować do kampanii linków sponsorowanych?.

Na początku musisz się zastanowić jaki ma być cel kampanii, co chcesz osiągnąć i jakim kosztem. Cel kampanii jest to najważniejszy współczynnik aby osiągnąć sukces, kolejne kroki są następujące:

  • Jakim osobom ma zostać przedstawiona kampania? Mężczyźni, kobiety, dzieci, z jakiego regionu Polski lub z jakich krajów Europy?
  • Kiedy reklama ma być wyświetlana? Sprawdź w jakie dni i jakie godziny Twoi klienci najchętniej kupują Twoje produkty lub korzystają z Twoich usług i dostosuj do tego harmonogram wyświetlania reklam.
  • Zastanów się nad rodzajem konwersji, chcesz aby klienci dokonywali zakupu w Twoim sklepie internetowym? Dzwonili bezpośrednio na telefon? Czy wolisz poprawić świadomość marki?
  • Przygotuj listę słów kluczowych, które będą opisywać Twoje usługi.
  • Pomyśl w czym jesteś lepszy od konkurencji albo co możesz zaproponować dla potencjalnego klienta aby przekonać go do swojej oferty.
  • Wykorzystaj dodatkowe narzędzia aby mierzyć skuteczność kampanii i porównywać ją z innymi kanałami promocji. Najlepszym narzędziem, które Ci w tym pomoże, jest Google Analytics.

Jeżeli te punkty są dla Ciebie zbyt trudne do zrealizowania, nic nie stoi na przeszkodzie byś skontaktował się z nami. Jeżeli już tutaj trafiłeś to skorzystaj z formularza na górze strony, a my chętnie Ci pomożemy.

Wybierz swój pakiet

Niżej zostały podane proponowane stawki kampanii AdWords, w przypadku mniejszych bądź większych budżetów prosimy o kontakt.

Pakiet podstawowy

PLN 1000za miesiąc

  • 800 zł na budżet kampanii
  • 200 zł za prowadzenie kampanii
  • Kupon AdWords gratis – 600 zł
  • Stałe wsparcie

Pakiet zaawansowany

PLN 3000za miesiąc

  • 2400 zł na budżet kampanii
  • 600 zł za prowadzenie kampanii
  • Kupon AdWords gratis – 600 zł
  • Stałe wsparcie

×

×

×