Remarketing

Zalety Remarketingu

Duża skuteczność

Kierowanie spersonalizowanej reklamy do osób już potencjalnie zainteresowanych ofertą.

Odzyskanie porzuconego koszyka

Wyświetlane reklamy motywują do powrotu do sklepu i dokończenia rozpoczętej transakcji.

Ogromny zasięg

Reklamy wyświetlane są w sieci reklamowej Google a płatność pobierana jest wyłącznie za kliknięcie w baner.

Zwiększenie świadomości firmy

Remarketing sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku sklepu w świadomości klientów.

Kontakt

Remarketing

Remarketing w kampaniach AdWords odpowiada za wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły Twoją stronę w przeszłości. Dzięki temu kanałowi promocji w bardzo łatwy sposób dotrzesz do takich osób i będziesz mógł im wyświetlić dowolną reklamę na stronach partnerów Google.

Każdy użytkownik odwiedzający strony internetowe zostawia ślad w ciasteczkach wyszukiwarki, dzięki czemu Google jest w stanie przeanalizować, kto wcześniej był na Twojej stronie internetowej i dopasować ich do konkretnej listy odbiorców.

Kampania remarketingowa kierowana na listy remarketingowe to sposób odzyskiwania utraconych klientów, ponieważ większość potrzebuje kilkukrotnego kontaktu z ofertą aby podjąć decyzję o zakupie. Remarketing pozwoli przypomnieć im o oferowanych przez Państwa produktach i usługach a następnie nakłoni ich do ponownych odwiedzin.

Duże możliwości konfiguracji remarketingu umożliwiają dotarcie do użytkowników, którzy np. porzucili koszyk, oglądali wybrane kategorie produktów czy dokonali w przeszłości transakcji. Banery remarketingowe wyświetlane są na stronach partnerów Google, takich jak onet.pl, youtube.com, wp.pl, olx.pl, interia.pl, money.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl oraz wiele innych.

Opcje Remarketingu

  • Remarketing dynamiczny: zaawansowane narzędzie, które automatycznie generuje bannery z produktami lub usługami już obejrzanymi przez użytkowników w Twojej witrynie.
  • Remarketing standardowy: reklama zostaje umieszczona w witrynach partnerów Google, aby reklama została wyświetlona, użytkownik musiał w przeszłości chociaż raz odwiedzić Twoją stronę.
  • Listy remarketingowe: reklama jest wyświetlana dla osób, które były już na Twojej witrynie i nadal szukają informacji związanych z Twoimi usługami.
  • Remarketing wideo: reklama ukazuje się osobom, które oglądały Twoje filmy lub kanał YouTube.
  • Remarketingowe listy adresów e-mail: reklama w tym kanale promocji jest wyświetlana do osób, które były na liście adresów e-mail zaimportowanych do kampanii AdWords.
  • Remarketing mobilny: reklama skupiona na urządzeniach mobilnych, ten kanał promocji działa wtedy, gdy użytkownik wchodzi w interakcje z Twoją aplikacją lub witryną mobilną.

Wybierz swój pakiet

Niżej zostały podane proponowane stawki kampanii AdWords, w przypadku mniejszych bądź większych budżetów prosimy o kontakt.

Pakiet podstawowy

PLN 1000za miesiąc

  • 800 zł na budżet kampanii
  • 200 zł za prowadzenie kampanii
  • Kupon AdWords gratis – 600 zł
  • Stałe wsparcie

Pakiet zaawansowany

PLN 3000za miesiąc

  • 2400 zł na budżet kampanii
  • 600 zł za prowadzenie kampanii
  • Kupon AdWords gratis – 600 zł
  • Stałe wsparcie

×

×

×